معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان همدان:

بر گزاری  برنامه های دهه فجر در مدارس همدان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌ پرورش استان همدان ازبرگزاری 1هزار و ۲۰۰ برنامه در ایام‌الله دهه فجر در مدارس استان همدان خبر داد.

بر گزاری  برنامه های دهه فجر در مدارس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن‌آقا یوسفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و‌پرورش استان همدان گفـت: یک هزار و 200 برنامه به مناسبت  دهه فجر برای مدارس استان همدان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های نمادین در ایام‌الله دهه فجر نه تنها در مرکز استان بلکه در شهرستان‌ها و برخی از مناطق نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان همدان ادامه داد: برای تمامی مدارس استان به مناسبت ایام دهه فجر،برنامه‌هایی متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دستور‌العملی به تمامی مناطق آموزشی ارسال شده است که در این دستور العمل بر استفاده از روز شمار ایام‌الله دهه فجر در تمامی مدارس استان تأکید شده است.

یوسفی با اشاره به اینکه ایجاد روحیه امیدواری و شادی و نشاط در چهارچوب عرف انقلاب اسلامی از دیگر موارد مورد تأکید است، ابراز کرد: با توجه به تقارن ایام‌الله دهه فجر با ایام فاطمیه بر رعایت اعتدال در برگزاری برنامه‌ها و میزان شادی و جشن متعارف در مدارس تأکید شده است.

وی با تأکید بر اینکه نواختن زنگ انقلاب و اجرای طرح یاوران انقلاب توسط پشتازان از جمله برنامه‌های شاخص دهه فجر است، اظهار داشت: دعوت از راویان انقلاب به منظور آشناسازی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب در مدارس از دیگر برنامه‌های شاخص است.

انتهای پیام/ب

یک هزار و دویست برنامه در مدارس استان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.